Söndag

Alltså vart tar tiden väg? 
Veckorna bara springer ifrån en! 
Ibland vill jag bara stoppa tiden och andas för en liten minut!
Så känner jag idag, samhället är sjukt stressat idag! 
Jaja finns nog inte så mycket jag kan göra åt saken i vilket fall men. 
Något positivt för mig själv är att jag har fått schema för 6 veckor framöver!
Ingen är lyckligare än jag! 
Henke går över till sitt nya jobb i veckan, jag hoppas de går super bra för honom ! 😊
Så för oss gäller de att knega på hela sommaren lång, fördelen med mitt sommarjobb är att jag jobbar mycket dagtid senaste är kvart i fyra några enstaka kvällar!
Tur är väl att vi har en underbar Marie och uppfödare som hjälper oss med hundvakt ! 
Va gjorde vi utan dem? ❤️
Att lämna franken själv är något vi försöker undvika så gott som de går, självklart ensam tränar vi honom men inte för långa stunder:) lämnar ni era hundar ensamma och hur länge i sånnafall?😊
Dagen i övrigt så har vi varit och röstat hoppas ni med har gjort de, sedan åkte vi å firade Marie på morsdag👌
Henkes pappa kom även förbi här på kvällskvisten så han fick träffa franken och oss ! ☺️
Bilder tagna under dagen 😊



Tack och godnatt så hörs vi imorgon 😊

Kommentera här: