Så himla roligt 👌

Måste verkligen ösa på med massa "kredd" till alla er som läste min blogg igår 😃
350 läsare hade jag igår, länken vart även delad! 
Jag är riktigt imponerad ! 

Nåväl!
Något jag lag märke till under dessa varma dagar var att franken blev fruktansvärt loj, vilket vi oxå var!
Men de va som vi sa, vi kan ta oss en glass när vi vill och vi kan dricka svalkande dryck , de kan visserligen Frank oxå men , inte svettas och de lär vara fruktansvärt varmt! 
Har ni något tips på kyltäcke eller funkar en kyld handuk lika bra? 



1 Linnea Andersson:

skriven

Kyltäcke kan vara bra, men vet också många hundar som har blivit sjuka pågrund av att dem har haft en kyltäcke.. :p jag kommer nog inte köpa ett kyltäcke till mina hundar, utan istället så låter jag bli promenaderna när de är varmt och låter dem bara vara på gården eller så går jag bara ned till vattnet och badar, så lite som möjligt så dem slipper anstränga sig! eller så lägger vi en blöt handduk över! :p

Kommentera här: