Örebro's boxerspecial

Vi var iväg till Örebro vid sistaapril och bodde på hotell , min sambo, franken och jag !:) dagen efter begav vi oss till boxerspecialen som ägde rum i Örebro.
Det var även våran första utställning! 
De var tänkt att Ingrid ( frankens uppfödare) skulle ställa ut honom.
Så vart inte fallet utan jag fick gå in med honom i ringen själv, utan en aning om hur man gjorde! 😳 
Nervöst var de självklart ! ☺️
Men så här avslutade jag våran första utställning bland 13-14 boxerpojkar! 
Hans fullständiga namn är som jag nämnt tidigare Bosarawi's Otto HR
Alltså en 3:e plats ! 
Sedan försatte vi till nästa utställning i skutskär,
Då fick vi BIR, HP och BIG , sedan kammade vi hem en 2:a placering! 




Känns riktigt skoj ! Jag tänkte komma ut med en tävlingsplanering som ni kan få kika på, va tycker ni om det? 😊

Ha de bra

Kommentera här: